EDUPORT - ERASMUS: PIKS (Personal Information and Knowledge System)
  • HOME :: HOME2
  • [INSERT FORM]
  • [Delete records with STAR:*]
  • Filter :: CATEGORY
  • [PUBLISHING] :: [RESEARCH] :: [EDU-PACKAGES] :: [LIBRARY] :: [COMPUTING] :: [PARTNER_SEARCH] :: [COLLABORATION] :: [COVID] ::
  • [APPLICATIONS]

    Filter :: SUB-CATEGORIES
  • [IDEAS] :: [Conferences] :: [FTC2021] :: [JOURNALS] :: [VIDEO] :: [FYZIKA] :: [WITNESS] :: [WPad]
    Clouds :: BOX | ZOOM | Google Mail | Hotmail | Google Meets | Microsoft Teams | Google Drive | One Drive
  • [UPLOAD FILE]
  • [DIR:UPLOAD]
  • [PDF]

  • Upload
  • Pouziva sa DB server: 10.10.0.33 via TCP/IP => 21.Nov.2024


    [CATEGORY] [TOPIC] [Sub-Category] [More] [DATUM-NAME] [CONTENT]
    [Go]
    PUBLISHING
    V4+ACARDC has closed this PIKS channel V4+ACARDC Project continues as V4 EDUPORT2021-11-11

    V4
    The Consortium V4+ACARD continues in the new project V4 EDUPORT 07/2022-12/2023
    [Go]
    PUBLISHING
    SITE instructions for AuthorsJOURNALS
    PaperPreparation
    Instructions for authors how to prepare paper 2021-11-07

    V4
    Brief papers may be either work in progress or completed scholarship. A brief paper proposal needs to meet both the minimum page/word count length (2-4 pages or 1250–2500 words) 1. Title (Please note: no author names should be included for the purposes of blind review) 2. Abstract/keywords 3. Introduction/study context, 4. Theoretical or Conceptual Framework (if applicable) 5. Literature review including rationale/significance of study to the field of teacher education 6. Results and/or substantiated conclusions or warrants for arguments/point of view 7. The scientific or scholarly significance of the study of work. 8. References
    [Go]
    COLLABORATION
    2021 GEDC Industry Forum - Book od prof. Auera (gen. sekretár IGIP)IGIPEvent: ‘Embedding Sustainability in Engineering Education’, ‘Virtual Labs and Collaboration’ and ‘The Engineer of the Future’.2021-11-05

    V4
    The brainstorm output, ideas and resources developed by Dynamic Design Groups During the 2021 event.October 2021
    2021 GEDC Industry Forum - Book
    The event gathered over 90 engineering education and industry leaders from 27 countries across 6 continents to reflect together on lessons learned both collectively and individually over the challenging past 18 months.
    [Go]
    PUBLISHING
    Learning Center TechTalks Archive and otherJOURNALSACM - Association for Computing Machinery2021-11-05

    V4
    IT Info From WEB
  • Learning ACM Center TechTalks Archive --- all topics
  • ACM Journals
  • [Go]
    PARTNER SEARCH
    WPad21 - nový spôsob práce - automatická tvorba edukačných balíkov z WEBuWPadToto je nový spôsob práce jednotlivca na hromadné spracovanie obsahu - tu zo 48 stránok WPad urobil jeden balík pre samoštúdium2021-11-04

    V4
    Táto ukážka už bola predtým, no tu je zopakovaná ako oná kategória aplikácií, ako bola podpora IT výučby programovania zdrojových kódov
    V tomto prípade zdrojový kód z menu automaticky stiahne manuál pre Visual FoxPro z internetu a vytvorí z neho edukačný balík Automatické stiahnutie 48 pages manuálu a vytvorenie edu-balíka VFP9
    [Go]
    APPLICATIONS
    PARTNER SEARCH - vedel by niekto nájsť vedúceho projektu?
    Ukážka najefektívnejšieho nástroja na výučbu zdrojových kódov s pridanou pedagogickou hodnotou
    IDEASKonzorcium V4+ACARDC v rámci pokračovania projektu ako neprojektového výskumu hľadá projektového lídra pre Integráciu IT do vzdelávania, publikovania a výskumu2021-11-04

    V4
    Medzinárodný vyšehradský fond umožňuje financovanie strategických projektov, čo si na fakultách pletú s Mobilitami. Napr. projekt V4+ACARDC priniesol doteraz 15 publikačných výstupov na konferenciách FTC, WCECS, ICL, dva úžitkové vzory a výstupom je pilotný IT systém na IT integráciu do výučby STEM, v ktorom sa testovali dva vlastné softvéry, virtuálne vzdelávacie prostredie, virtuálne stroje a externý CCM cloud. Ide o výstupy z dlhodobého výskumu pod garanciou prof. Moravčíka (STU), ktorý umožňuje učiteľovi pokryť o.i. aj prevažnú časť dištančnej výučby, čo sa využilo od roku 2012(MTF) aj teraz v čase pandémie.Vedúci projektu ako fyzická osoba nie je oprávnený podávať projekty.
    Prakticky to znamená, že na potenciálnom portáli V4 je možné riešiť základné využitie a expertné sofistikované akcie, akými je napr- automatická tvorba edukačných balíkov (obsahu výučby STEM) alebo vyrobiť takétopIKSY-komunikačné kanály pre skupiny užívateľov (učiteľov, študentov, výskumníkov). Ukážka základného využitia -   reštart tabuľka defaultná - tabuľky programu WPad sa dajú konvertovať na html a umiestňovať na portál - WPad funguje aj ako jednoduchý editor
    Ukážka využitia IT systému ako MULTIFUNKČNÝ NÁSTROJ pre podporu výučby programovacích jazykov - v svetovej literatúre sme sa s obdobným support tool nestretli:
  • Toto je asi najrýchlejší, najlacnejší a pedagogický IT nástroj pre výučbu programovacích jazykov - pretože WPad v spolupráci s príslušným prostredím, tu napr. ukážka s free-prostredím XAMPP, kde tabuľka WPad funguje ako editor aj spúšťač programu a študent z pedagogického hľadiska:
  • vidí zdrojový kód v tabuľke
  • jedným kliknutím sa mu zdrojový kód ukáže v textovom súbore a prehliadač mu otvorí hoprtový výsledok, t.j. čo zdroják robí
  • študent absolútne nevie, že nejaký softvér XAMPP mu to spracoval
  • študent si môže urobiť kópiu do nového riadku a zdroják upravovať
  • študent alebo učiteľ si vytvoria tak tabuľku, ktorá je ako repozitory, čiže zásobník hotových zdrojákov
  • študent aj učiteľ uploadujú zdrojáky na virtuálne vzdelávacie prostredie, resp. na nejaký WEB a môžu ho všetci odkiaľkoľvek používať
  • v nasledujúcich rokoch zdrojáky sa používajú na výučbu, alebo študenti na samoštúdium
  • program WPad majú študenti nainštalovaný v triede a keď niekto nevie vyriešiť úlohu ale sused vo vedľajšej lavici vie, tak mu to uploaduje na server a študent si to počas hodiny stiahne a použije
  • študent teda používa tabuľky aj ako aktívne poznámka - z mojej 15 ročnej praxe výučby viacerých predmetov pre ústavy MTF je to jediný rípad, kedy sa mi štidenti nemohli hrať počas hodiny s mobilmi - lebo museli okamžite pracovať, kým pri predmetoch ako Chémia, BOZP, Základy environmentalistiky a Semetrálne manažérske projekty sa to nedalo a časť študentov sa bavila Ukážka expertného využitia IT systému EDUPORT - toto je jedna z desiatok aplikácií a aktivít. Demonštruje využitie úžitkového vzoru na stiahnutie neštruktúrovaného internetového obsahu a jeho automatické spracovanie do Edukačného balíčka (čiže to je rozdiel oproti bežnej činnosti učiteľom na počítači, že program hromadne spracováva niekoľko až trebárs tisícky počítačových súborov).
    Iná kategória využitia automatická tvorba manuálov (už zmienená) MANUAL VFP9 - linky sa otvárajú v online kliknutím Otvorte na novej karte (v offline funguje priamo).
  • [Go]
    RESEARCH
    Niektoré aplikácie WPad - DIPLOMOVKY a FIIT (výskum)WPadDesiatka diplomových prác 2010-2017 mala samstatný blok Malý informačný systém, ktorý bol dostupný pre študentov na serveri MTF2021-11-02

    V4
    2 príklady využitia WPad
  • v diplomovke Živčicová využila malé informačné systémy na BOZP, čo robili predtým diplomanti UIBE
  • WPad sa testoval v spolupráci s FIIT na potenciálne spracovávanie značiek z programov
    DIPLOMOVKY :: FIIT - adresár s návrhom riešnia
  • [Go]
    PUBLISHING
    V4+ACARDC Paper: Proceedings of the Future Technologies Conference Conferences
    FTC2021
    The Knowledge-Based Design of Educational Technology2021-10-31

    V4
    Cite this paper as:
    Svetsky S., Moravcik O., Shyshkina M., Cervenanska Z., Kotianova J. (2022) The Knowledge-Based Design of Educational Technology. In: Arai K. (eds) Proceedings of the Future Technologies Conference (FTC) 2021, Volume 3. FTC 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 360. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-89912-7_58 ==>  PPT - PRESENTATION :: Celý text V4-článku je v ceste [Go]

    Link to Springer Paper

    [Go]
    PUBLISHING
    Future paper planning - we must write to each editorJOURNALS Communication to write a shared paper 2021-10-19

    V4
    MAILS - links from communcation
  • Euromath 1 (Youtube) :: Euromath 2 (Youtube)
    PUNKTOZA :: SCIMAGOJR
  • Informing Science - Conference
  • International Journal of Educational Technology in Higher Education
  • Australasian Journal of Educational Technology editors@ajet.org.au
  • EDUCON 2022
    Darek tips:
    1. EDUCATION FOR INFORMATION for 40 points https://www.iospress.com/catalog/journals/education-for-information
    2. Interactive Technology and Smart Education for 40 points
    3. International Journal of Distance Education Technologies for 40
    4. Computers in Education Journal for 20p
  • [Go]
    RESEARCH
    WPad21 (2021) - nové funkcie: video-utorial VIDEOKoncentrácia hypertextových linkov na prepájanie s offline a online do FAVORITES + tvorba KW-balíka z WEBu2021-10-04

    V4
    ZDROJ:http://ml-consult.co.uk/ :: Visual FoxPro training, consultancy and programming
    Ukážka tvorby FAVORITES a KW-PAckage z WEBu (aplikačné menu)
    FoxStuff is our highly-regarded collection of technical articles, tips, downloads and advice sheets for Visual FoxPro developers.
    Poznámka k tutorialu - v druhej časti ukážka, ako funguje zostava HTML s rámcami iframes na notebooku, lebo Web-hostingy z bezpečnostných dôvodov neumožňujú robiť rámce z iných serverov/WEB-stránok
    [Go]
    RESEARCH
    Prehľad publikovania IT výskumuPublishing Evidencia publikácií z obdobia riešenia projektu V4+ACARDC a pokračujúceho výskumu2021-10-03

    V4
    Publikačné výstupy 2018-2021 (V4+ACARDC a neprojektový výskum)
      Publikačné výstupy
    [Go]
    COVID
    Ukážka ako som v roku 2011 skúšal cez takýto komunikačný kanál Komunikácia z roku 2011 V Dubnici na Detašovanom pracovisku sme mali vstup na KAIA, potom na UIAM server, ktorý došiel a bolo po funuse 2021-10-02

    V4
    Podarilo sa mi nájsť komunikačný kanál a prehodiť na môj webhosting (platím si WEBSUPPORT.sk) do tohto PIKSu
  • Je to ukážka, ako som ešte na serveri KAIA v roku 2011 skúšal študentov z predmetu Chémia, kde som si urobil aj záznam popisu
    - nevšímajte si diakritiku - mal som vtedy iné kódovanie

    COVID - námet z roku 2011


    Poznámka: Študenti sedeli v triede a komunikovali cez server KAIA - čiže dá sa to využiť aj pre dištančnú výučbu - napríklad jedného študenta DKM z Prešova som vtedy vyskúšal zo Základov environmentalistiky na diaľku

  • [Go]
    EDU-PACKAGES
    WEB-Packages: VFP9 tutoriál:Modelovanie tvorby Knowledge-Packages z WEBuWEB-PackagesTáto zostava tutoriálov - Knowledge Package sa vytvorila jediným zdrojovým kódom, t.j. tabuľka si natiahla všetko z WEBu sama (tým sa demonštruje inteligentná štruktúra vKW - Virtual Knowledge) 2021-10-02

    V4
    48 tutoriálov k programovaniu na databázovej platforme Microsoftu - klikajte na číslo záznamu - verzia s 2 oknami funguje len off-line, lebo na WEBe sa musí otvárať v inom okne ( Skúste to s pravým tlačidlom myši)

    Výborný tutoriál k Visual Foxpro - napr. ako priamo z programu písať maily, ako používať SHEL knižnicu (prispôsobenie si Windows) a kopu ďalších
    Vylepšené o SUPER-výstup, kedy sa OBSAH KONCENTRUJE DO JEDNĚHO BLOKU - avšak funguje to len na notebooku, lebo WEB-hostingy nepovoľujú funkciu IFRAME, ak je obsah na inom WEBe! - na počítači vidíte všetko pohodlne skoncentrované takto: kliknite na obrázok - Ak si stiahnete na počítač, bude vám to fungovať!

    [Go]
    LIBRARY
    IEEE Spektrum Október 2021PublishingWhy Is AI So Dumb? A SPECIAL REPORT - The 7 Biggest Weaknesses of Neural Nets2021-10-01

    V4
    Slabé stránky Deep learning a AI (kliknite[Go])- Why Is AI So Dumb? A SPECIAL REPORT a The 7 Biggest Weaknesses of Neural Nets
    IEEE SPEKTRUM
    [Go]
    IEEE
    IEEE Webinar k publikovaniu PublishingPDF-záznam z podujatia2021-09-29

    V4
    Záznam z IEEE Webinara - pezentujúci Dr. Saifur Rahman, Eszter Lukács, Judy Brady
    IEEE WEBINAR IEEE Authorship and Open Access Symposium: Best Practices to Get Published to Increase theExposure and Impact of Your Research :: 29 September 2021
    [Go]
    EDU-PACKAGES
    Výukové videá Witness - kombinácia s Google Drive MODEL ZC-Witness Modelovaný výstup obsahuje skoncentrované linky na Google Drive a PIKS-server2021-09-26

    V4
    Tie isté výukové videá sú umiestnené aj na Google Drive aj na serveri webhostingu, kde je táto aplikácia PIKS - čiže z tohto linku sa dostanete na výstup na oba zdroje - z Drive to ide rýchlejšie
  • VYUKOVE VIDEA - kliknite
  • Z didaktického hľadiska sa dajú jednotlivé témy popísať v základnej offline tabuľke (tak ako tu sa dal ilustratívny obrázok - dá sa aj aby sa klikalo z neho) a preklopiť s CTRL-F1 do html
  • [Go]
    EDU-PACKAGES
    MODEL FTC2021 - prezentácia na konferenciuConferences
    FTC2021
    Výstupné linky vysvetľujú rozdiel medzi: Information a Knowledge Management
    Algoritmu sa môže zdať byť komplikovaný, no je to rutina zaberie rádovo desiatku minút (aj menej, ak sú súbory logiky a informaticky dobre označené)
    2021-09-22

    V4
    EDUPAKS: Spracovanie prezentácie ako Information Management a ak chcem môžem v tabuľke WPad popísať obrázky a vytvoriť didaktickejší výstup
  • Konferencia FTC2021 - jednoduchý Information Management (EDU-PACKS)
  • Konferencia FTC2021 - Knowledge management (EDU-PACKS + úpravy v tabuľke)
  • Konferencia FTC2021 - Knowledge management ! len pravé okno (vhodné pre MOBIL)
    Algoritmus:
  • Uložím ppt-prezentáciu ako trebárs 10 jpg-obrázkov do nejakého adresára
  • Napíšem cestu do adresára a stlačím SHIFT-F9
  • Obsah adresára sa prenesie do adresára SV/SEND
  • Prekopírujem obrázky z adresára SV/SEND s FTP do V4-LIBRARY
  • Ak sú obrázky so slovenskou diakritikou upravím ich (STRTRAN)
  • Premenujem tabuľku na FTC2021
  • Spustím program kvetan_sv_ftc2021.prg
  • Podľa potreby hromadne prípadne upravím názvy a cesty
  • Spustím konverziu CTRL-F1
  • Vzniknuté HTML-frames prenesiem do V4-LIRRARY a podľa otreby aj tabuľku, prezentáciu aj zdrojový kód kvetan_sv_ftc2021.prg a mám kompletnný online aj offline aplikačný balík
  • [Go]
    EDU-PACKAGES
    MODEL KVETAN: Prezentácia (Karol Kvetan - ionizujúce žiarenie)FYZIKA Toto je prvá aktivita v oblasti tvorby materiálov z Fyziky2021-09-20

    V4
    Univerzity v EU aj všade na svete umožňujú učiteľom a seniorom vytvárať osobné podporné stránky verejne dostupné pre študentov alebo záujemcov o vzdelávanie. Takže toto je aktivita pre oblasť výučby Fyziky
    Prezentácia:
  • Kvetan: Ionizujúce žiarenie (EDU-PACKS)
  • Kvetan: Ionizujúce žiarenie - základný PDF-súbor
  • [Go]
    PUBLISHING
    Good for publishing (Scopus)JOURNALSUpon acceptance of a manuscript for publication, the author will not need to pay any page charge for manuscripts less than five pages (250$ over 5 pages)2021-03-01

    V4
    IAENG International Journal of Computer Science
    [Go]
    PUBLISHING
    V4+ACARDC: Published paper in Fórum Manažéra JOURNALSOutputs within within VEGA 1/0101/18 Project (leader: doc. Paulikova) : Use Translator to obtain progress information for next publishing in English2021-02-20

    V4
    SELECTED ASPECTS OF THE DESIGN OF INFORMATIVE TOOLS IN SUPPORT OF MANAGEMENT PROCESSES OF MONITORING AND MEASUREMENT OF WORK ENVIRONMENT FACTORS IN MACHINERY OPERATIONS
    VYBRANÉ ASPEKTY DIZAJNU INFORMATICKÝCH NÁSTROJOV NA PODPORU MANAŽÉRSKYCH PROCESOV MONITOROVANIA A MERANIA FAKTOROV PRACOVNÉHO PROSTREDIA V STROJÁRSKYCH PREVÁDZKACH
    Štefan SVETSKÝ, Alena PAULIKOVÁ, Augustín STAREČEK, Oliver MORAVĆÍK
    [Go]
    PUBLISHING
    Tip for publishingJOURNALS International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET)2021-01-25

    V4
    In this journal is 10% probability to accept our papers International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) . I thing there is 250 EUR for Open Source
    [Go]
    PUBLISHING
    Question for Mariya PIKS Google Scholar recommended UA-publications which covers V4+ACARDC outputs and PIKS 2021-01-24

    V4
    Mariya write me if you would be interesting to write analogical paper as is: Development of a web-based system of automatic content retrieval database - namely, our WPadV4 + IT-infrastructure + PIKS is much more progress in comparison with their paper
    Stefan
    [Go]
    PUBLISHING
    EDUCON 2022 - camera ready paper bol akceptovaný ConferencesArea 1: Infrastructure and Technologies for Engineering Education: Future-oriented and personalized educational concepts in engineering2021-01-20

    V4
    EDUCON 2022 Conferenc: We will present our paper
    The Universal IT Support Design for Engineering Education [Stefan Svetsky, Oliver Moravcik, Dariusz Mikulowski] --- Organization(s): Slovak University of Technology in Bratislava, Slovak Republic; 3 Faculty of Sciences, Siedlce University of Natural Sciences and Humanities, Siedlce, Poland
    [Go]
    GENERAL
    PF 2021PIKS New Year2021-01-03

    V4

    P F 2 0 2 1 - Happy New Year for V4 + ACARDC-onsortium

    [Go]
    MULTILINGUAL
    Languages: Non-project research (V4+ multilingual support)V4+ACARDC - ua This record is an example how to solve V4+ language support - meta data/infromation would be English and content in native language of partners 2020-12-21

    V4
    Однією з можливостей мовної підтримки є математика. Існує декілька відеоуроків з математики в BOX, які були підготовлені з IITLT Odniyeyu z mozhlyvostey movnoyi pidtrymky ye matematyka. Isnuye dekilʹka videourokiv z matematyky v BOX, yaki buly pidhotovleni z IITLT Maths - videos (only visible in BOX) :: Maths - videos (should be visible public
    [Go]
    PUBLISHING
    IEEE Peer review continuesIEEE TLTThe Knowledge-based Design of Educational Technology S. Svetsky, O. Moravcik, P. Vazan, Z. Cervenanska, J. Kotianova, E. Nemlaha 2020-12-21

    V4
  • Info od šéfredaktora, že sa zaoberajú našim článkom

    Dear Stefan, I have received your rebuttal and am in the process of forming an ad hoc appeals committee to review the case. However, everybody is very busy with end-of-year matters, and I am personally running the IEEE TALE conference this week, so I apologize in advance but it may be a while before you hear back again.
  • [Go]
    GENERAL
    Vec: Merry ChristmasPIKS 2020-12-21

    V4
    Merry Christmas and Happy New Year 2020
    [Go]
    COMPUTING
    PHP script example V4+ACARDCPHP Example how can you write PHP function for V4+ACARDC-onsortium INFO 2020-12-20

    V4
    <?php
    function V4ACARDC(){ echo "This is V4+ACARD-Consortium "; }
    V4ACARDC()
    ?>

    Source code - how it was written in this form
    [Go]
    COMPUTING
    SELFHTML manuál :: Quelle: SELFHTML (wiki.selfhtml.org)HTMLVýborný nemecký zdroj pre HTML udržovaný už 25 rokov :: Werden aus mehreren Seiten dieses Wikis Inhalte zusammengeführt, so ist auf die Startseite des Wikis zu verlinken2020-12-20

    V4
    SELFHTML manual, example for tables

    Quelle: SELFHTML - WIKI

    Quelle: SELFHTML - CSS

    TABLES - SV (wiki.selfhtml.org)
    [Go]
    PUBLISHING
    Článok poslaný do Fórum manažéra 10.12.2020FMPaulíková-Svetský-Stareček-Moravčík. Dizajn IT nástrojov na podporu manažérskych procesov2020-12-18

    Do Fórum manažéra bol zaslaný článok dostupný v adresári UPLOAD
  • Vybrané aspekty dizajnu informatických nástrojov na podporu manažérskych procesov monitorovania a merania faktorov pracovného prostredia v strojárskych prevádzkach
  • SVETSKÝ Štefan, PAULIKOVÁ Alena, STAREČEK Augustín, MORAVĆÍK Oliver

    Pridali: Pauliková - Svetský
  • [Go]
    INSTRUKCIE
    Informácia k pilotnému testovaniu PIKSPIKS Komunikačný systém AP pre VEGA a kvalitu2020-12-11

    Vyskúšajte si zapisovať záznamy a odkazy pre druhých.
  • Skúste sem uploadovať článok do Fórum manažéra
  • ak kliknete na číslo záznamu, hodí vás to na BOX

    Program nefornátuje, takže používajte značky <li > a pod. alebo si dajte na začiatku <PRE > - preddefinované
  • [Go]
    VEGA
    VEGA_Videostretnutie dňa 01/12/2020 ONLINE Pracovné stretnutie riešiteľského tímu VEGA (viedla doc. Pauliková)2020-12-02

    V4
    V rámci výstupov V4+ACARDC-projektu sa spolupracuje s doc. Paulikovou, vedúcou projektu: VEGA: 1/0101/18: Návrh kombinačného a rekombinačného postupu indexovania faktorov pracovného komfortu v strojárskych prevádzkach
    Na pracovnom videostretnutí cez službu Google Meet sa komunikovali možnosti využita systému PIKS na IT komplexnú podporu projektových aktivít a bola dohodnutá spolupráca na výskume kolaboratívneho písania vedeckých článkov a komunikáciacez CCCM-službu BOX.
  • PIKS = Personal Information and Knowledge System Records: :: 21.Nov.2024